449f43cf-3da2-4422-bb12-2566cb5b8b05
سبد خرید
{{item.quantity}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
{{item.promotion_discount|number}} تومان تخفیف
{{item.total|number}} تومان
مبلغ قابل پرداخت
{{model.subtotal|number}} تومان
ثبت سفارش
سبد خرید شما خالی است

تعهد حرز آنلاین: ضمانت تعویض و مرجوعی برای یک خرید آسوده

تعهد حرز آنلاین: ضمانت تعویض و مرجوعی برای یک خرید آسوده

اعتماد شما، ارزشمندترین دارایی ماست. به همین دلیل، حرز آنلاین برای تمامی محصولاتی که با گزینه‌ی "خرید" در سایت مشخص شده‌اند، ضمانت تعویض و یا مرجوعی ارائه می‌دهد تا شما با خیالی آسوده و اطمینان کامل، گنجینه‌های معنوی خود را تهیه کنید.

پس از دریافت سفارش، اگر بنا به هر دلیلی تصمیم به تعویض یا مرجوع محصول گرفتید، کافیست موارد زیر را در نظر داشته باشید.
شرایط تعویض و مرجوعی شما در دو حالت کلی بررسی می‌شود:


۱. تعویض به دلیل تغییر سلیقه‌ی شخصی

در این حالت، اگرچه محصول دریافتی دقیقاً مطابق با اطلاعات سایت بوده، اما با سلیقه یا نیاز جدید شما همخوانی ندارد، ما تنها امکان تعویض سفارش را برای شما فراهم می‌کنیم و سفارش قابل مرجوع شدن نیست.

شرایط مهم برای تعویض:

  • وضعیت محصول: تعویض فقط برای محصولاتی که با وضعیت "خرید" در سایت مشخص شده‌اند، قابل اجراست. محصولاتی که با وضعیت "درخواست ساخت" ثبت شده‌اند (مانند نگارش سفارشی)، بنا به ماهیت ساخت انحصاری، امکان تعویض نخواهند داشت.
  • سفارشی‌سازی: اگر کار سفارشی خاصی (مانند حکاکی متفرقه، تغییر سایز یا تعویض نگین) روی محصول شما انجام شده باشد، امکان تعویض سفارش وجود ندارد.
  • انتخاب محصول جایگزین: محصول جدید کاملاً به دلخواه شما خواهد بود.
    • اگر محصول جایگزین گران‌تر باشد، مابه‌التفاوت آن به شما اعلام می‌شود تا آن را پرداخت کنید.
    • اگر محصول جایگزین ارزان‌تر باشد، اختلاف قیمت محاسبه شده و مبلغ اضافه به کیف پول شما در باشگاه مشتریان اضافه خواهد شد.
  • نحوه محاسبه هزینه‌ها: در این حالت، هزینه بسته‌بندی و ارسال اولیه کالا از وجه پرداختی شما کسر می‌گردد.
  • اقلام همراه: اگر به همراه محصول، اقلام دیگری به‌عنوان هدیه یا اشانتیون ارسال شده باشد، می‌بایست بصورت صحیح و کامل بازگردانده شوند. در غیر این صورت، تمامی هزینه‌های مرتبط با آن از مبلغ شما کسر خواهد شد.
  • سفارش‌های در امانت: اگر بنا به درخواست شما، محصولی نزد حرز آنلاین نگهداری شده باشد و فعلاً ارسال نشود، ملاک زمانی برای درخواست تعویض، حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت محصول در سفارش شما است.

۲. تعویض یا مرجوعی به دلیل مغایرت با سفارش

با وجود فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق (تمامی سفارشات در سه مرحله جداگانه بررسی می‌شوند)، اگر محصول دریافتی شما با اطلاعات ثبت‌شده در سایت مغایرت کامل داشته باشد، حق تعویض و یا مرجوعی کامل برای شما محفوظ خواهد بود:

  • حق کامل انتخاب: در این حالت، شما با تصمیم و اعلام خود، می‌توانید محصول را تعویض کنید و یا تقاضای برگشت کامل وجه را داشته باشید.
  • بازگشت وجه: وجه مرتبط با محصول، بلافاصله پس از بررسی مغایرت، به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد.

تعهد ما به شما: در حرز آنلاین، اصالت و دقت در ارسال، بالاترین اولویت ماست. ما متعهد به شفافیت و فراهم کردن بهترین تجربه خرید معنوی برای شما هستیم.

تعهد ما به شما: آسودگی خاطر از خرید در حرز آنلاین

رضایت قلبی شما از خرید، بزرگترین آرمان و هدف حرز آنلاین است. پس جای هیچ نگرانی نیست!

از نظر ما، خرید شما پایان معامله نیست، بلکه آغاز دوستی و تعهد ما نسبت به شماست. اگر از محصول خریداری شده رضایت نداشتید، فقط کافیست مراحل زیر را به آسانی انجام دهید تا ما در کنار شما باشیم:

مراحل ثبت درخواست تعویض یا مرجوعی

  1. اعلام درخواست فوری: حداکثر تا ۲۴ ساعت از زمان دریافت سفارش، درخواست خود را از طریق پشتیبانی واتساپ یا ایتا برای سفارش اعلام نموده و علت را بصورت کامل و شفاف بنویسید.
  2. دریافت راهنمایی: درخواست و پیام شما با دقت بررسی شده و توضیحات/راهنمایی لازم جهت ادامه فرآیند به شما ارائه خواهد شد.
  3. تأییدیه ارسال: بدون هماهنگی و تأیید حرز آنلاین، هیچ بسته‌ای را مرجوع نکنید!

نحوه ارسال بسته مرجوعی به حرز آنلاین

چنانچه در طی مکاتبه و تأییدیه، توافق شد بسته‌ای را به آدرس ما ارسال کنید، مطابق روش زیر اقدام نمایید:

  1. بسته‌بندی ایمن: در هنگام ارسال محصولات به حرز آنلاین، دقت فرمایید که محصولات دقیقاً مانند حالتی که از سمت واحد ارسال حرز آنلاین برای شما ارسال شده‌اند، بسته‌بندی شوند تا هنگام ارسال و در طول مسیر کوچکترین صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود. در صورتی که طی ارسال، کوچکترین صدمه‌ای به محصول وارد شود، امکان تعویض و یا مرجوع وجه وجود نخواهد داشت.
  2. روش ارسال: بسته را از طریق پست پیشتاز، به آدرس پستی حرز آنلاین (همان آدرسی که بر روی بسته شما چاپ شده بود یا ادرسی که پشتیبان ارسال می کند) ارسال نمایید.
  3. شماره سفارش ضروری: حتماً شماره سفارش مرتبط با محصول را در انتهای آدرس فرستنده بصورت صحیح و با خط خوانا بنویسید.
  4. اعلام شناسه پستی: پس از ارسال بسته، شناسه پستی آن را به حرز آنلاین اعلام کنید تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت سریع‌تر و مطمئن‌تر بسته انجام شود.

پس از اینکه بسته ارسالی شما دریافت شد، موضوع به دقت بررسی شده و نتیجه را به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حرز آنلاین
نوشته شده در یکشنبه، 20 مهر 04 توسط حرز آنلاین
اشتراک‌گذاری
همچنین بخوانید...

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت توسط پرتال
دسته‌بندی کالاها